Nieuwe huisstijl Buitenplaats Amerongen

1 juli 2013 om 00:00 Nieuws

AMERONGEN - Buitenplaats Amerongen heeft de afgelopen jaren een sterke groei doorgemaakt. Met als uitgangspunt de diversiteit aan doelgroepen, introduceert het bedrijf haar nieuwe huisstijl. Onderdeel van deze huisstijl is de website www.buitenplaatsamerongen.nl die in één oogopslag zichtbaar maakt dat de bezoeker centraal staat.

,,De mogelijkheden van Buitenplaats Amerongen zijn eindeloos. Maar de vraag is divers", vertelt directeur Erika Swijnenburg. ,,We hebben zakelijke gasten die op zoek zijn naar een locatie om bijvoorbeeld relaties te ontvangen of om een congres te organiseren, terwijl anderen een unieke plek zoeken om te trouwen of die het museum willen bezoeken. Voor de verschillende doelgroepen hebben we daarom labels ontwikkeld, die inspelen op de juiste vraag. Ieder met een eigen look & feel en tone of voice. Oog voor detail en persoonlijke aandacht zit in onze genen, dat is nu ook zichtbaar in onze huisstijl."

Toekomst

Met de verschillende labels speelt Buitenplaats Amerongen in op de klantvraag. Dat past bij de ambitie van het bedrijf. Erika: ,,Samenwerking vinden wij belangrijk. Dat doen we dagelijks met onze partners, medewerkers, opdrachtgevers en ook met onze bezoekers. Bovendien brengen we met lokale leveranciers verschillende producten uit onder een eigen label, zoals bier, olijfolie en water. Dit willen we in de toekomst verder uitbreiden. Zo vormen de 'labels' op verschillende manieren een rode draad door ons bedrijf."

advertentie
advertentie