Park Boswijk presenteert nieuwe marketingplannen

1 maart 2013 om 00:00 Nieuws

DOORN - Met het thema "Uw thuis in het mooiste stukje van Nederland" start Serviceresidentie Park Boswijk, gelegen tussen Driebergen en Doorn, dit voorjaar een omvangrijke wervingscampagne. Deze plannen voorzien in landelijke en regionale activiteiten, een nieuwe website en de organisatie van een open dag op 26 mei aanstaande.

Onlangs werden de bewoners in de het restaurant van Park Boswijk ontvangen om de presentatie van de nieuwe website (www.parkboswjk.nl) mee te maken. Tevens werd hierbij het nieuwe logo voor Park Boswijk onthuld. Voor de belangrijkste services, die onder de paraplu van Park Boswijk worden geboden, is een afgeleid logo ontwikkeld. Hierdoor ontstaat de mogelijkheid diensten verder te ontwikkelen en deze ook aan anderen buiten Park Boswijk te gaan leveren.

Park Boswijk is per 1 januari 2013 lid van Senioren Residenties Nederland (SRN). Deze landelijke organisatie telt 10 toonaangevende serviceflats, met ieder een eigen karakter. De gezamenlijke doelstelling is de huisvesting en dienstverlening op niveau voor senioren te organiseren die hun levensstijl wensen te continueren, veiligheid zoeken en over 24-uurs zorg in huis kunnen beschikken. Het thema van SRN in 2013 is Bijzonder Wonen.

De plannen zullen er ongetwijfeld toe leiden dat meer en meer mensen voor Park Boswijk gaan kiezen.

advertentie
advertentie