Wethouder Van Oostrum stopt na verkiezingen

29 oktober 2013 om 00:00 Nieuws

HEUVELRUG - Na acht jaar wethouderschap in de gemeente Utrechtse Heuvelrug geeft Elisabeth van Oostrum volgend jaar het stokje over aan een nieuwe generatie. ,,Ik ben lid van een transparante partij, dus ik denk dat het goed is om nu al aan te geven dat ik ga stoppen en niet daags na de verkiezingen."

door Gerard van Wijk

,,Deze zomer heb ik het besluit genomen om te stoppen. De verleiding is groot om door te gaan, omdat het werk me heel goed bevalt", zegt Van Oostrum. ,,Ik heb in mijn hele leven alles ongeveer acht jaar gedaan en daarom is het voor mij nu een 'natuurlijk moment'. Anderen kunnen zich dan voorbereiden en mijn rol overnemen."

Lees meer in de krant van donderdag 31 oktober.

Mail de redactie
Meld een correctie

advertentie
advertentie