After sales prijs voor service Bochane Maarn

1 mei 2009 om 00:00 Nieuws

,,Landelijk worden 50.000 klanten per jaar gebeld met de vraag of ze helemaal tevreden zijn na hun bezoek aan een Renault garage. Alleen een direct ‘ja’ telt. Is er een aarzeling bij de klant, dan wordt er doorgevraagd, maar telt het antwoord niet meer voor de score. Bochane Maarn scoorde bij drie belrondes zelfs 100%.”, vertelt Gert-Jan van der Hout van Renault Nederland. ,,Alle reden om de medewerkers zelf een cadeau te geven, in plaats van een oorkonde aan de wand.”

MAARN - De after sales medewerkers van Bochane Renault in Maarn werden vrijdagmiddag verrast door Renault Nederland met minilaptops en tompoucen. De vestiging scoorde het hele jaar 2008 ruim bovengemiddeld goed bij klanten die de werkplaats bezochten.

door Monique José Timmermans

,,Klanten hebben een klik met het bedrijf, de persoonlijke aandacht van onze medewerkers zowel in de werkplaats als bij de pomp doet de klanten goed. Het zijn niet alleen Renault-rijders, we hebben ook veel auto’s van andere merken voor onderhoud en apk in de werkplaats.”, aldus Jörgen Korte, vestigingsleider van onder andere de Maarnse vestiging van Bochane. ,,De uitbreiding van de werkplaats is recent voltooid, er zijn door de uitbouw en interne verbouwing twee bruggen bij gekomen en ook de werkplaatsreceptie is ruimer geworden.”

Uitbreiding

,,Het kon voorkomen dat de afspraak voor een apk-keuring pas over een maand gemaakt kon worden. Die wachttijd hopen we nu te kunnen verkorten doordat er aan meer auto’s tegelijk gewerkt kan worden. Er zijn bij alle Bochane vestigingen samen nog 12 vacatures voor after sales mensen - ook in Maarn. Wie interesse heeft kan reageren via onze site www.bochanegroep.nl.”

Het succes van het bedrijf resulteert in veel werkaanbod. Patrick van der Pijl, after sales manager Bochane Groep: ,,In deze economische tijden waarin autobedrijven in zwaar weer verkeren, merk je dat de bedrijven met loyale klanten het beter doen dan het willekeurige ‘autobedrijf op de hoek’. Iedereen wordt kritisch op z’n eigen huishoudboekje, het is zaak die omzet die je kunt vergroten ook daadwerkelijk te vergroten en de kosten hebben we door samenvoeging van Bochane bedrijven kunnen verlagen.”

advertentie
advertentie