Expert begrijpt wat service is

20 januari 2014 om 00:00 Nieuws

Van kinds af aan is eigenaar Marc Boers thuis in de wereld van witgoed. ,,Als zoon van de oprichter van Dominent liep ik als klein jongetje al door de fabriek", vertelt hij. Als geen ander begrijpt hij wat zijn klanten wensen. ,,Mensen willen een totaaloplossing als ze een aankoop doen." Klantgerichtheid en meedenken is voor zijn uit twaalf mensen bestaande team dan ook een vanzelfsprekendheid. De bij Expert aangeschafte apparatuur wordt dan ook niet zomaar voor de deur gezet. ,,Wij bezorgen en sluiten de apparaten aan op het gewenste tijdstip en geven tegelijk een duidelijke demonstratie en uitleg." Door deze service heeft de zaak in de loop van de jaren een vaste trouwe klantenkring opgebouwd. Boers noemt wat voorbeelden: ,,Als providers de frequentie van zenders wisselen, is het voor ons geen probleem om de zenders even opnieuw in te stellen bij de klant. Ook onze wasservice is uniek. Veel leveranciers zeggen dat ze begrijpen hoe vervelend het is als de wasmachine of droger defect is. Maar wat heeft een klant aan begrip als er op dat moment niet gewassen kan worden?" Ook hierin gaat Expert verder dan de concurrent. ,,Klanten kunnen bij ons tijdelijk de was draaien of drogen, tot de apparatuur gerepareerd is." Bedrijfsleider Henk Mulder schuift aan. ,,Als een klant een machine heeft die in reparatie gaat en we vertellen dat wij een speciale ruimte hebben om de was te draaien of te drogen met speciaal milieu vriendelijk waspoeder, is het leuk om de reacties te zien."

LEERSUM - Of het nu gaat om het nieuwste model wasmachine, een led-tv, digitale camera of een mobiele telefoon, Expert levert het. Service, deskundig advies, topkwaliteit en een totaaloplossing staan in deze zaak voorop.

Zaterdag is vaste demodag bij Expert. Deze week zijn de klanten van harte welkom voor een kopje Nespresso.

De nieuwste wasmachine van Miele met een automatisch zeepdoseersysteem wordt met trots getoond. ,,Veel mensen denken hoe meer zeep ze gebruiken, des te beter het is. Het was resultaat is hierdoor juist minder en het is bovendien slecht voor het milieu en de portemonnee", aldus Boers. ,,Met deze machine kan de klant wel 1000 euro besparen op waspoeder."

Bang voor internet concurrentie is hij niet. ,,Onze klanten kunnen via internet kopen of reserveren. Wij bellen hierna om één en ander door te spreken." Bezorgen is gratis en voor het aansluiten wordt een kleine vergoeding gevraagd. De oude machine wordt altijd afgevoerd. ,,Deze service wordt door de 'dozenschuivers' niet geboden. Wij bieden net die extra service en dat is wat mensen willen." Over de prijsstelling is Mulder stellig: ,,Wij hebben een marktconforme prijs. Een goede prijs? Daar komen we altijd uit!"

Expert Leersum aan de Rijksstraatweg 123 in Leersum. Tel. 0343-451944; www.expert.nl; leersum@expert.nl.

advertentie
advertentie