Arno Grünbauer merkt dat steeds meer mensen zich bewust zijn dat goede voeding er toe doet.
Arno Grünbauer merkt dat steeds meer mensen zich bewust zijn dat goede voeding er toe doet. Babs Bouwman
Heuvelrug Trots

Bewust kiezen voor biologische producten

18 september 2020 om 13:09 Zakelijk

DOORN Natuurvoeding Doorn staat bekend als dé levensmiddelenwinkel met een uitgebreid assortiment lekkere, verantwoorde en duurzame producten. Eigenaar Arno Grünbauer merkt dat steeds meer mensen kiezen voor gezond en duurzaam eten. Daarom breidt hij het assortiment steeds vaker uit met nieuwe merken en producten, zoals het Indiase 24Mantra. Ook nieuw is het fruitabonnement Vitas: ieder week een tas boordevol fruit van het seizoen. Redenen genoeg om vaker een bezoek te brengen aan deze winkel aan de Kampweg: al was het maar om een pakketje op te halen. Want voor wie het nog niet wist: sinds kort is Natuurvoeding Doorn ook een DPD-afhaalpunt.

24Mantra Is het grootste biologische voedingsmerk van India zonder winstoogmerk. Het bedrijf werkt samen met 45.000 boeren met als doel een positief verschil te maken in hun leven. De producten, zoals peulvruchten, pure kruiden en heerlijke theesoorten, zijn zuiver, gezond, vol van smaak en eerlijk geprijsd. Arno Grünbauer vindt de Indiase keuken top. Met de basisproducten van 24Mantra kun je heerlijke Dahl-gerechten maken. Natuurvoeding Doorn is de eerste winkel in Nederland die het merk verkoopt. Leuk om de pure smaken eens te proberen.

VITA-TAS Iedere week een tas boordevol biologisch fruit van het seizoen. Voor deze Vita-tas betaal je 9,- euro. Goed om te weten is dat het mogelijk is af en toe een weekje over te slaan. ,,Producten die je niet lekker vindt of waar je allergisch voor bent, kun je altijd ruilen voor iets anders. Laat jezelf verrassen en meld je aan voor een abonnement. Uitsluitend bij Natuurvoeding Doorn, krijgen klanten iedere twintigste tas cadeau.”

VACATURE Grünbauer vindt de ontwikkelingen in zijn vakgebied reuze interessant en hij is blij met de toenemende vraag naar gezonde producten. Daardoor is er wel meer werk aan de winkel: dat is de reden dat hij op zoek is naar extra handjes. Iemand die affiniteit heeft met social media én met biologische producten. Het bijhouden van de website en onderhouden van Facebook en Instagram laat hij graag over aan iemand anders. Want zelf staat Grünbauer het liefst in de winkel: te midden van zijn mooie gezonde producten.

Kijk ook eens op www.natuurvoedingdoorn.nl

Door Babs Bouwman

advertentie
advertentie